پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

ماجرای شفای کودک خردسالِ هادی محمدپور، کارگردان سینما در ماه محرم | برای امام حسین(ع) فیلم می‌سازم

  • کد خبر: ۱۸۱۹۰۳
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
ماجرای شفای کودک خردسالِ هادی محمدپور، کارگردان سینما در ماه محرم | برای امام حسین(ع) فیلم می‌سازم
کارگردان فیلم سینمایی «های‌پاور» از شفای کودک خردسال خود در ماه محرم سخن گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی محمدپور اظهار داشت: دو ماه پیش متوجه یک سری علائم در دخترم دلوین شدیم که در ابتدا گمان می‌کردیم عفونت داخلی یا چیزی شبیه سرماخوردگی است و برای اطمینان از این مسئله به پزشک مراجعه کردیم که آزمایش‌های اولیه نشان داد به سرطان کودکان مبتلاست.

وی افزود: پس از گرفتن آزمایش‌ها به زادگاهم شهر خوی برگشتیم تا نتیجه آزمایش‌های بعدی را بگیریم. در شب چهارم ماه محرم که هیئت خلوت‌تر بود دلوین را به هیئت بردم که ناگهان وقتی مداح به روایتی از دست‌های بریده حضرت عباس رسید دخترم شروع به گریه کرد و بی‌امان اشک می‌ریخت و به سختی آرام شد.

هدیه‌ای که از حضرت ابوالفضل(ع) گرفتم

محمدپور خاطرنشان کرد: به تهران برگشتیم و بار دیگر که به پزشک متخصص مراجعه کردیم، پزشک از نتیجه آزمایش‌ها شوکه شده بود و گفت که تمامی غده‌های سرطانی محو شده و دلوین سالم است. من این هدیه را در ماه محرم امسال از حضرت عباس(ع) گرفتم.

برای ائمه و امام حسین(ع) فیلم می‌سازم

این کارگردان سینما گفت با اتفاقی که برای من و خانواده‌ام افتاد در کنار ساخت کار برای شهدا در صورتی که شرایط مهیا شود برای ائمه و اهل بیت به‌‎ویژه امام حسین(ع) و خاندانش فیلم خواهم ساخت. اگر چه چنین پروژه‌هایی هزینه زیادی دارد حتی اگر بتوانم کار اقتباسی در نشان دادن ارادت به امام حسین و اهل بیت(ع) خواهم ساخت. اثری که به روز باشد و ماجرایی از اهل بیت را به تصویر خواهم کشید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->